2010. október 5., kedd

Minden ami művészet

A művészet sok arcú csoda hála érte,ami lehet szobrászat,festészet,költészet,zenei remekmű és minden földi jó amivel maga az ember kifejezheti érzéseit,gondolatait és megoszthatja másokkal .A blogom építésben úgy döntöttem hogy nem csak a saját alkotásaimat teszem fel hanem minden mást amit szeretek ebben a kategóriában.Feltettem az első rajzaimból,megbízásokból egyszóval a kezdetekből is egy kicsit mert az is én voltam,vagyok.Én sem úgy születtem hogy egyből ecsettel a kezemben megfestettem a Mona Lisát.Az olajfestékkel 1991-ben sikerült egymásra találnunk és azóta is folynak a kisérletek hogy mit hogyan lehet még fejleszteni,megtanulni.Ki ecsettel,ki tollal,ki hangszerrel fejezi ki érzéseit gondolatait és ez nagyszerű dolog az élettől hogy ilyennel ajándékozta meg az emberiséget.Ajánlom az itt olvasható vereseket mindenkinek aki szereti a költészetet és kedvenc festőművészeim alkotásokaiból is egy kis csipetnyi.Honlapjuk,galériájuk itt is elérhető bárkinek aki szereti a művészetet.

Nincsenek megjegyzések: